Evelien Slim

Marketingcommunicatiestrateeg en contentmaker

Sodexo innovatiehub

Freelance communicatiespecialist

Voor Sodexo heb ik in een innovatiehub gewerkt aan de branding, lancering en activering van het nieuwe merk ‘Dex’. Onder dit merk brachten we in slechts vier maanden tijd acht unieke innovaties op gebied van facility & catering services. Zo realiseerden we op de werkvloer een autowasservice zonder water, een postbezorgservice, warme maaltijden meeneemservice, robotsurveillance in de garage, streetfood-weken, een stomerijservice en desk bikes.

Het innovatieteam (samengesteld uit Sodexo- en enbiun-medewerkers) werkte agile. Als freelance communicatiespecialist verzorgde ik de communicatie rondom de innovaties. Dit deed ik samen met een andere communicatiespecialist en de scrum master. We maakten actiegerichte communicatieplannetjes en waren verantwoordelijk voor de uitingen, van idee tot en met het ophangen, aankleden en neerzetten. Bedrijfskleding, standinrichting, posters, flyers, stickers, brandingfilm, huisstijlhandboek, signing, promomateriaal, mobiele presentatiekar, feestservicewagentje: in korte tijd is er een hoop tot stand gekomen!

Lees meer over Dex

Verder Bericht

Vorige Bericht

© 2021 Evelien Slim

Thema door Anders Norén